Известие

Collapse
No announcement yet.

Превключвател на съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Превключвател на съединител

    За какво служи този превключвател който е на педала на съединителят - колата е без автопилот ?
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

  • #2
    За автопилота и ЕКУто го ползва.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #3
      Така де ама колата го няма тоя автопилот,на ECU то за какво ще му е ?
      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

      Comment


      • #4
        Като ти се поизноси съединителя и те подсеща, че е станало време за смяна, като запише грешка!
        Може би за някакъв вид икономия като дава информация на ЕКУ-то.....

        Но общо взето и да не работи коректно не е болка за умиране...
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #5
          Цъ Вальо, разликата в поведението, шофирането на колата е осезаема.
          Коментирали сме го на дълго и на широко във фиат форума, не е само за красота сложена.
          ex - 147 16v multijet

          Comment


          • #6
            И аз този въпрос си задавам защото е със помпа съединителят и някак си логиката се губи, ако се поизноси съединителят как това ще се отрази на помпата ?
            Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

            Comment


            • #7
              Държи за кратък период оборотите по-високи за по-мазна смяна на предавките.
              При jtd105 най се усеща, когато не работи, колата става много нервна.
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • #8
                При мен усещам че когато подавам повече газ съеденитилят отделя по добре и скоростите се включват по лесно,тоест когато има обороти, колата иначе си тръгва на 1 ва и без газ.
                Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                Comment


                • #9
                  При съединителите с жило при износване на феродовия диск позицията на педала се променя и има възможност за регулиране. Хидравличните приводи не се регулират, защо ще си отговорите сами.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment

                  Working...
                  X